Menu

Jak działa kurs?

Strona główna » Jak działa kurs?

CERTYFIKOWANY kurs REZYDENTA BIURA PODRÓŻY składa się z 7 modułów, podczas których DOWIESZ SIĘ:

1. PRZYGOTOWANIE

A Jak wygląda proces rekrutacji rezydentów biur podróży (najczęściej wymagane dokumenty aplikacyjne, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i przykładowe pytania, najczęściej popełniane błędy – na co zwracają uwagę rekruterzy)
B Jak przygotować się do wyjazdu (odprawa w biurze podróży, materiały firmowe i prywatne, termin i miejsce wyjazdu)
C Jak będą wyglądać Twoje warunki pracy (zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, transport)
3. SERWIS HOTELOWY

A Jak przygotować hotele na przyjęcie turystów? (listy zakwaterowania, zamówienie posiłków niestandardowych, tablice informacyjne, informatory biura podróży)
B Jak zakwaterować grupę? (typy pokoi, prośby/życzenia)
C Jak postąpić w przypadku zgłaszanych reklamacji? (procedura reklamacyjna, schemat postępowania)
5. TRUDNE SYTUACJE I ZDARZENIA LOSOWE

A Jak wygląda organizacja pomocy medycznej? (rodzaje ubezpieczeń, schemat postępowania)
B Jak skorzystać z pomocy konsularnej? (pobyt w szpitalu lub śmierć człowieka, zagubienie dokumentów, kradzież gotówki)
7. ZAKOŃCZENIE SEZONU

A Jak wygląda rozliczenie z biurem podróży (dokumenty, druki)
B Jak wygląda życie rezydenta po sezonie ;)
2. SERWIS LOTNISKOWY PRZYLOTOWY

A Jakie są standardy dotyczące stroju i wyglądu rezydenta (umundurowanie, wskazówki dotyczące uczesania, makijażu i biżuterii)
B Jakie dokumenty są niezbędne przy przyjęciu grupy (listy przylotowe – co zawierają, jak je czytać i interpretować)
C Jakie sytuacje zdarzają się na lotnisku przy przyjęciu grupy i jak się wówczas zachować (zaginiony bagaż, zniszczony bagaż, overbooking, brak klienta na liście przylotowej)
D Jak powitać grupę (komunikat w autokarze, co powinien zawierać, jak go przekazać)
E Jakie materiały są pomocne podczas serwisu lotniskowego przylotowego (koperty powitalne, oznaczenia autobusów)
F Jak wygląda transfer grupy do hoteli z lub bez udziału rezydenta (wytyczne dotyczące obu sytuacji)
4. SPOTKANIE INFORMACYJNE

A Jak wygląda spotkanie informacyjne? (grafik, struktura)
B Jak sprzedać wycieczki fakultatywne?(techniki sprzedaży)
C Jak występować publicznie? (autoprezentacja, mowa ciała, poprawność językowa, socjotechnika)
6. SERWIS LOTNISKOWY WYLOTOWY

A Jak zorganizować transfery na lotnisko? (grafik, transfer z lub bez udziału rezydenta)
B Jakie dokumenty są niezbędne przy wylocie grupy (listy wylotowe, co zawierają, jak je czytać i interpretować)
C Jak wygląda procedura odprawy (check-in, bagaż, security, gate)
D Jak postąpić w przypadku opóźnienia samolotu (schemat postępowania, świadczenia należne pasażerom)